art_KommAvd2 »

Din kommunikasjons- og markedsavdeling 2014-10-17

Vi tilbyr oss å bli din kommunikasjons- og markedsavdeling slik at du får tilgang til all den kompetansen du trenger – når du
trenger det!

Alle bedrifter og organisasjoner trenger kommunikasjons- og markedskompetanse, men ikke alle har bruk for en full stilling – eller klarer å få tak i rett kompetanse. Dessuten er det alltid et kostnadsspørsmål.

Vi i Huset kan løse dette problemet for deg.

Vi tilbyr oss å bli din kommunikasjons- og markedsavdeling slik at du får tilgang til all den kompetansen du trenger – når du trenger det! Kostnaden tilpasser vi din organisasjons nivå og ambisjoner.

Vår spisskompetanse:

– webutvikling og webpublisering
– sosiale medier
– strategisk kommunikasjon
– ledelse og organisasjonsutvikling
– omdømmebygging
– merkevarebygging
– markedsføring og annonsering
– grafisk profil, design og logo
– kundeaviser
– trykksaker

Hvordan fungerer det?

Vi inngår en avtale som innebærer at Huset sin samlede kompetanse står til disposisjon for deg og din bedrift/organisasjon et visst antall timer hver måned. Antallet setter vi ut fra de oppgaver og det behovet du har. Innenfor denne timerammen har du tilgang til all vår kompetanse.

Du får da en fast kundekontakt, som sørger for rett mannskap enten det er oppgaver innen strategi, konsept, design, web eller trykk.

Men om jeg ikke har bruk for like mange timer hver måned?

Nei, det har de færreste. Så dersom det blir timer til overs en måned kan du bruke dem senere.

Om jeg har behov for flere timer da?

Ja, da får du kjøpe du det til en rabattert pris fordi du allerede har en avtale med oss.

Avtalen gjelder for et år om gangen og blir reforhandlet tre måneder før den går ut.

Hva kan Huset gjøre for deg?

Omtrent alt – det vil si vi kan lage kommunikasjonsstrategier, markedsføringsplaner, utvikle websider, drifte websider, lage annonser, designprofiler, holde intern opplæring, produsere trykksaker, lage kundeaviser og så videre – med andre ord: Alt

Hvordan betaler jeg?

Du betaler det samme hver måned. Slik slipper du noen store fakturaer og kan legge inn i budsjettet en fast sum for dine kostnader til kommunikasjon og markedsføring. Smart, ikke sant?

Vi er der når du trenger det, alltid.