Direktesalgsforbundet har hatt et nært og godt samarbeid med Torger Bjørnstad helt siden 2009. Torger har vært vår mann og samarbeidspartner når det gjelder utadrettet kommunikasjon til våre medlemsbedrifter og deres 80 000 distributører/ direkteselgere i Norge. Samarbeidet har hovedsakelig bestått av å produsere 2 – 3 nyhetssaker hver måned og publisert dette på vår hjemmeside og på Facebook. Torger er en strukturert, kreativ, arbeidsom og god skribent. Han leverer alltid til rett tid og er en pålitelig person som det er godt å samarbeide med.
Vi gir ham våre beste anbefalinger!
Torger Bjørnstad har vært redaktør av “TENNISBOKEN HARDE SLAG – Norsk tennishistrie fra 1872” og har gjort en glimrende jobb. Gjennom 440 sider har han funnet frem til mye nytt og spennende stoff. Han har også vist at han er kreativ, løsningsorientert og ansvarsbevisst i forhold til vårt oppdrag, og bidratt vesentlig til at boken er blitt en stor suksess!
Huset Kommunikasjon var med da vi la vår forretningsstrategi. En strategi som har ført oss frem til en ledende importør i sportsbransjen. Torger kan jeg stole på. Han står i front, tar ansvar og leverer. Han har aldri noen andre å vise til enn seg selv, sitt nettverk og sine konstruktive og kreative evner – og selvfølgelig sin erfaringskunnskap.
“Frafallet blant barn og unge er av idrettens største utfordringer. Da vi bestemte oss for å angripe problemet, ble Huset og Torger engasjert for å være med å legge strategi og visualisere på målgruppens premissen. Siden har frafallet minket – og oppslutningen økt. 6.800 barn og unge trives og er nå med på den felles satsingen.”
Torger har en tilleggskompetanse ut over kreativitet som både Husets kunder og vi drar stor nytte av. Han kan produksjon og kjenner de ulike papirkvalitetenes fordeler og utfordringer. Han vet forskjellene på ulikt utstyr. Derfor er det alltid lagt til rette for en kostnadsoptimal produksjon med beste kvalitet i jobbene vi får fra Huset.
Da vi skulle ha ny nettside, ville vi samtidig involvere alle her. Huset var med oss i en engasjert prosess der vi analyserte selskapets etablerte og utfordrende sider. Hvordan vi fremstår – og følger opp i praksis, er viktig både for eksisterende og potensielle kunder – og for forståelsen og gløden til alle oss som jobber her.